Thursday, February 28, 2008

Review Blog Anda Disini!


Salam sume.. untuk hari nie, sy dgn happynye akan memperkenalkan 1 section br dlm blog sy nie. Sy namekan " Blog Review"! Hmm nk tau bolg ape yg sy review? Berminat nk sertai? Ok2 sy akan tunjukkn care2nye ek! Senang jek! =)

Cara-cara untuk sy review blog anda:

  1. Sy akan review 3blog dlm seminggu (sebab sy adalah seorang fulltime blogger!)
  2. Sy menerima semua category blog seperti personal, investment, travel, computer dan ape2 jekla! Tetapi, blog berunsur sex, lucah tidak akan dilayan!!.
So ape yg anda kene buat?? Anda hanya subscribe atau "langgan" melalui email! letak jek email anda kt dlm icon seperti dlm gambar nie.So ape advantage klu korang "subscribe" blog nie? Jawapannye anda akan sentiasa mengetahui semua post2 br yang sy letak disini terus ke email anda! =) . Jadi anda tidak akan ketinggalan!

Hmm senang jek kn! pastu tinggalkn link blog anda kt comment untuk memudahkan sy pergi ke blog anda! Secara xlansung blog anda akan dipromosi dan di lihat oleh ramai org!

Ok, jgn buang masa lg! Buatla keputusan yg bijak k!

Fadly

20 comments:

Anonymous said...

Thanks bro bg review!!

Anonymous said...

I dah subscribe! Link i dh email!

Anonymous said...

thanks bro for the service.It a good effort in hekoing the malaysian blogger

Dari hati ke blog

Anonymous said...

i dah subscribe dah

Afiqme said...

www.afiqme.com

nak subscribe ni.. jgn lupe review yaaa.. thx! ;)

Paleo said...

Satu idea yg bagus..aku ni new blogger, so aku da suscribe da..so ade masa review la blog aku yg x seberapa ni..hehe http://geoimportant.blogspot.com/

Ajipp said...

bro..
blog aku cerita merapu aje..
ko sanggup ke nak review??

ekekekek...

de_kerinchi said...
This comment has been removed by the author.
de_kerinchi said...

de_kerinchi said...

A'kum....

dah subscribe, bolehlah review blog saya....
anjunglarik

Mr. azmie said...

bro...blog aku kurang review...mcm mn nak wat subcribe tu...cite skt..

sulalatus-salatin said...

hai bro..hehe..berminat ni..blog saya : ithinkilovemycatz.blogspot.com thanks aa bro..btw i br dlm blogging :)

Anonymous said...

Baru jumpa pasal awak kat forum. saya baru set up satu blog. kamus istilah internet dalam BM. saya translate internet term. cuba la tengok. cari-kamus.blogspot.com

Anonymous said...

saya juga mau kalau blogku di review bos fadly

thx's semoga tambah sukses

ZqaZma Collection said...

blog sy bleh ke review

Alex said...

Bro.. bleh ke rview blog sya ?
sya msh bru dlm dunia blogging...
kalau slh tlg tunjukkan ye.

TQ bro...

azman said...

ok sy dh subcribe dh ni blog sy

www.mohdazmanahmad.blogspot.com

feel free to drop by k tq

lynn said...

ni blog saya :

http://azzieka.blogspot.com
senang2 review la eh..tq

ct said...

ni blog saya http://sd2diettanpalapar.blogspot.com

tq

jeragang said...

sila lah lawat kampung kita http://kgnelayan.blogspot.com

Unknown said...

lawat blog kte .. still new..in progress
http://qsyifatrading.blogspot.com/